2013. február 10., vasárnap

4.rész- A sebhely.



Sziasztok!♥
Megérkeztem az ÚJ résszel ahogyan látjátok, remélem sokan várátok már.
Kicsit lemaradtam most a komment válaszolgatásokkal, a chatbe a visszajelzésekkel és a cserékkel.
Sajnálom!
De megígérem még ma megpróbálom ezeket mind behozni,mert szerencsére 2 díjat és kaptam ezen a héten, amit nagyon-nagyon köszönök♥ És meginterjúvol egy blogokkal foglalkozó oldal életemben először amit alig hiszek el! :)))
És remélem észreveszitek,hogy egyre hosszabb részekkel érkezem!

A következő rész: pár komment (ahogyan eddig is) 1 feliratkozó és 220 megtekintés után jön!



Jó olvasást!
Puszi: Bi*

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -  * * *  - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


Kiérve a moziból rögtön a mosdó felé mentem.
Pár hosszú perc múlva sétáltam vissza a többiekhez a megbeszélt helyre, de már csak Harry-t találtam ott egymagában.
-A többiek hol vannak?
-Psszt!-tette a szám elé lassan a mutatóujját.
-Harry!-szóltam erőteljesebben rá és megragadtam egyenes,erős ujját és a teste mellé dobtam.
-Elmentek, de azt mondták,hogy az én kocsimmal vigyelek téged haza.
-Szuper.

Szó nélkül haladtunk percekig egymás mellett a parkoló felé, megtartva a pár lépés távolságot a másiktól, pedig tudom, ő közeledett volna hozzám..
-Ááúú!-kiáltottam fel hiszen megbotlottam az egyik lépcsőfokban lefele menten és fenékre estem, ahogyan ezt tőlem túlságosan is meglehetett szokni mostanában.
A szerencsétlenségem, a sorsom ebben a pár percben sem mozdult el mellőlem, üldözött mint egy árnyék és minden pillanatomat felettébb kellemetlenségbe hozta.
-Jól vagy?- nyújtotta felém jobb kezét Harry, hogy felsegítsen a hideg, koszos, szürke, enyhén kavicsos lépcsőről.
-Igen, azt hiszem.- megragadtam az erektől dagadó férfias kezét, de ahogyan húztam fel magam visszaestem a hideg lépcsőfokra.
-Nagyon vérzik a lábad Bells.
-Na ne mond IQ!...
-Ha ilyen goromba vagy és ennyire kéreted magad akkor még vonzóbbnak tűnsz a szememben. Bár elképzelésem sincs,hogy ennél jobban,hogy lehetnél vonzóbb.- nézett rám és a féloldalas, perverz mosolya akaratlanul is előbukkant göndör, barna fürtjeinél.
-Na mos segítesz felállni, vagy sem?!
-Persze. De akkor most rögtön hozzám megyünk, ellátom a sebed!
-Mi vagy te, ápolónő?-nevettem fel.
-Nem! De a ruháidat bátran leápolnám rólad.-kacsintott rám és abban a pillanatban felhúzott a hideg kőről és szorosan magához ölelt. 
-Te sose adod fel Styles!-mosolyodtam el kínosan, mikor az orr az én orromhoz ért, fejemet felemelve belenéztem nagy, zöld szemeibe amik csak úgy égtek a vágytól.
Tekintete olyan magával ragadó volt, olyan egyedi, szinte elmerültem a látványában.
Fűzöld volt... olyan zöld, mint amikor a napsugarak rávetődnek a friss pázsitra és az pompázik az őt megillető dicsőséges fényében. Szemei ebben a pillanatban egy kicsit összeszűkültek, nem értettem mitől.. de lenéztem rózsaszínes szájára ami csak úgy duzzadt és láttam, az elégedettségtől bátran mosolyra húzódtak telt ajkai.
Megint megjelentek azok az apró gödröcskék amitől Harry olyan ellenállhatatlannak bizonyosult. 

-Tudom,hogy akarsz.- suttogta a számba és az ajaki az én ajkaimra tapadtak habozás nélkül.
Nyelvét éreztem közeledni lassan a számba.
-Nem akarlak!-löktem el és bicegve elindultam a fekete Range Rover-e felé.
Ahogyan komótosan elindultam éreztem,hogy a térdemen lévő seb szétnyílik és egyre gyorsabban csípett, a vér először lassan, majd aztán magabiztosan elkezdett csöpögni belőle.
-Gyere Bella.-halottam magam mellett férfias, búgó hangját és éreztem ahogyan a karja átfonja az én karomat, hogy biztonságosan rátámaszkodjak. 

Járművéhez érve udvariasan kinyitotta nekem az első ajtót és besegített.
Beülve elcsodálkoztam milyen hihetetlenül szép, tiszta és minden fehér. Az ülések bőrből készültek, a sötét farmernadrágom alatt csak úgy csikorogtak.

*Harry-nél*

Óvatosan felemelt egy szó nélkül a küszöbnél.
Hagytam. Hiszen majdnem szétszakadtam a fájdalomtól, minden lépésemben éreztem ahogyan a vér csak úgy pumpál a lábamban.
Egy kézzel kinyitott a bejárati ajtót és elsőre beletalált a kulcslyukba.
Ledobta az asztalra dús kulcs csomóját ami nagy zajt csapott és mögöttünk a lábával becsukta a nagy barna ajtót.
Sose jártam még nála, de egyszerűen gyönyörű lakása volt, látszott egyedül él, látszott férfi lakja be ezt a nagy házat de mégis olyan szép volt és olyan tiszta minden.
Feldobott egy kicsit a levegőbe amitől meg is lepődtem de aztán még szorosabban magához ölelt és még jobban megfogott. Úgy kettő emeletet mehettünk mire beértünk a fehér, fekete színű szobájába. Óvatosan lerakott a nagy franciaágyára, kényelmes volt, fehér ágyneműje csak úgy beleolvadta a környezetbe, selyem volt, meleg és olyan puha, hiszen majdnem elmerültem benne.

-Mindjárt jövök, addig tedd fel ide a lábadat.- tolt elém egy fekete széket és én azt tettem amit ő mondott.
Pár perc múlva visszatért egy kötéssel, fertőtlenítőszerrel és pár darab ragtapasszal.
-Vedd le a nadrágodat.
-Héé, nem fogok egy szél fehérneműben előtted állni!
-Adok akkor egy pólót, jó?
-Rendben.



Megkaptam a kivágott, kisebb V alakú világoskék pólóját.
Ő kiment én pedig egy mozdulattal levettem a korall színű, hozzám simuló felsőmet.
Felkerült rám az említett póló de nagyon nagy volt, majdnem a térdemig lelógott.
-Jöhetsz.- feküdtem vissza az ágyára és feltettem a székre a lábaimat, óvatosan összezártam őket.
Harry letérdelt elém, zsebéből kihúzott pár zsebkendőt és beletörölte a betadinnal teli üvegbe amitől a fehér rongy élénkbarna színűvé változott, gyengéden a térdem elé emelte.
Amint a folyadékkal teli papír a sebemhez ért felszisszenő hangot adtam ki a kisebb fájdalom miatt.
Égetett és csípett.
Még áttörölgette párszor egy kicsit amíg megenyhült a vérzés majd aztán felemelve ragtapaszt tett a sebre és bekötötte, egy csomót hintett a kötés végére.
-Kész is.- mosolygott rám.
-Köszönöm!- emeltem le a lábamat a székről miközben Harry mellém ült az ágyra.

Megint az azok a szép, zöld szempárok tekintettek le rám a magasból.
Óvatosan, de mégis határozottan beletúrt szőke, enyhén göndör hajamba és tarkómon lassan megálltak hosszú ujjai.
Akaratom ellenére is beleharaptam az alsó ajkamba.
Amit ő holmi győzedelemként fogott fel hiszen az egyik pillanatról a másikra a szája közeledett az enyémhez.
Csókja édes volt és felettébb érzelemmel dús.
Volt benne akart, vonzalom, vágy, és szeretet is..




30 megjegyzés:

  1. Áhhw*-*nagyon jo lett;)remélem hamar hozod a kövit.!:3

    VálaszTörlés
  2. Eszméletlen volt!!! Annyira várom már a következő részt!!*-* Gyorsan kövit!!!:)<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen♥!
      Hozom még ma,ha minden jól megy :))

      Törlés
  3. Hihetetlen milyen jó:))Mint mindig most is elmondhatom,hogy imádom:3Nagyon várom a következő részt.xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm neked♥
      Ha mindig igaz akkor ma várható:)

      Törlés
  4. imááááádom. Fantasztikus lett :)
    LU xx

    VálaszTörlés
  5. Fantasztikus. Igaz Liam a kedvencem a bandából, de Harry lett a második ezzel a bloggal...
    Nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon jó lett :)
    Bekövettelek twitteren, léci vissza követsz mert ha nem követsz nem enged üzenetet küldeni :)
    https://twitter.com/CzineVani köszi :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm♥
      Juuujj de jó,hogy a történetem miatt Harry lett a második kedvenc!:))

      Törlés
  6. gratulálok, ismét nagyot alkottál!!! nem bírom hangsúlyozni, hogy mennyire szeretem!! csak így tovább! ;) <3 ~fruu.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm *-*
      Én meg nem bírom hangsúlyozni mennyire sokat jelent nekem ez a komi amit most írtál:))

      Törlés
  7. najo ez nem volt szep hogy itt hagytad abba :DD Harryböl elöbujt a perverz énje :DD te nem röhögted el magad irás közben? mert én jot röhögtem :DD hát nekem mondhatna ilyeneket Harry ;DD juj én nagyon boldog vagyok hogy ilyen hamar hoztad az uj részt :))) mik lesznek még itt?! :DD siess xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, tudom,hogy nem volt szép :$
      Nem, mindig visszaolvasom egyszer a részt és akkor nevettem csak igazán,mert akkor jutott el a tudatomig,hogy mit is írtam :DD
      Örülök ennek♥

      Törlés
  8. nagyon ötletes és jó lett! :) Várom a kövit :D

    VálaszTörlés
  9. Szia!:D Nagyon szeretem ezt a részt.Kedves volt Harry-től hogy segített Bellának.Nagyon cuki rész.*-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziia:)

      Örülök,hogy tetszett akkor ez a rész.

      Törlés
  10. Drága Bi*!
    Leég a képemről a bőr, hogy két nap késéssel írok kommentárt, de egytszerűen még levegőt sem bírok venni: fáradt vagyok. Nem tudom nem megjegyezni, hogy amióta elkezdtem nézni a PLL-t, teljesen megszállott vagyok, és erre még Te is rátettél egy lapáttal :D Rögtön a gif-re tapadt a szemem és elkezdtem magamba mondogatni, hogy: "Alison!" xD szombat estig nem is érdekelt, hogy Sasha-t választottad, most meg nem bírtam elszakadni a mozgóképtől xD nem is jártatom tovább erről a szám, belekezdek a történetbe..
    Még előtte leírnám: nekem feltűnt, hogy egyre hosszabb részekkel varázsolod el az olvasóid!
    Bells megint szerencsétlenkedett egy sort, de azért természetesen sajnálom őt! Harry beszólásából azt sikerült leszűrnöm, hogy kanos. Igen, túlságosan is kanos! Minden áron meg akarja szerezni Bella-t. Tetszett, hogy volt olyan kedves és segített Bells-nek, aztán meg ellátta a sebét. A fehérneműs mondatnál elképzelte, hogy milyen arcot vágna Harry, de miután nevettem egyet rajta, abba is hagytam. Az utolsó bekezdést egyszerűen imádtam, és amikor olvastam, elmosolyodtam, mert ooolyan édesek lennének együtt *-* Már nagyon várom a következő részt, hogy megtudjam, mi történik majd ezután *perverz vigyor*!
    Csók, Heny ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Heny∞!

      Nem az a fontos,hogy mikor írsz kommentet, milyen hamar, milyen későn és éppen miért! Hanem az a fontos (és nem bírom hangoztatni),hogy: Olvasod♥ És amint van időd ide kommentelsz nekem mindig egy ilyen szép, hosszú történetet amiben kifejted azt is amit gondolsz épp és ami tetszett vagy akár sem:) PLL-t nézel? A világ legjobb sorozata!!♥ *---------*
      Alisoon igen xdd Az ő külseje illett a legjobban Babbie külsejéhez (hiszen itt testvérek). És amúgy is imádom őt: gyönyörű és nagyszerű színésznő:) Sok filmjét láttam már.

      Örülök,hogy ez feltűnt:))

      Bella karaktere már csak ilyen esett♥:) Igen, Harry egy kicsit túlfűtött a napokban xdd Nem csak azért szeretné megszerezni mert kanos:) Igen Harry vicces xdddddddd Amikor visszaolvastam ezt a részt én is nevettem :DDD Igen, édesek lennének együtt:) Egyszer.. talán..:))
      Teeeeeee kis perverz :DDDDDDD
      Puszi♥

      Törlés
  11. Nagyon jó lett! :) Siess a kövivel!! :DD

    VálaszTörlés
  12. Nagyon jó lett! :) Siess a kövivel!! :DD

    VálaszTörlés
  13. Szia! :) Úristen egyszerűen imádtam! :D Alig várom már a kövit! :) Szépen kérlek hozd minél hamarabb!^.^ Puszi: Jenny.<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia♥
      Ma hozom ha minden úgy sikerül!:)
      Köszönöm szépen a komidat*-*

      Törlés
  14. áááááááááá!!! Ez kibaszott jó lett(elnézést a csúnya kifejezésért) Komolyan feldobtad a keddi napomat!:) Nagyon szeretem a blogodat és az írásodat is,mindig meglepsz valami új dologgal.:) Nagyon rendes volt Harry-től,hogy segítette Bellát. Bella egy ideig el tudta játszani,hogy nem igazán érdekli őt Harry,de a végén már hagyta Harry-nek megcsókolni,szerintem még élvezte is.. Már alig várom a folytatást! xoxo :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Semmi gond sincs:))
      Én? Feldobtam? ÓÓÓ de aranyos vagy♥
      Hát igen, Bella próbálja tagadni, de amint láttuk ez nem ment neki már később!

      Örülök neki,hogy ennyire kifejeted a véleményed,mert az jól esik:))

      Törlés