2013. február 16., szombat

6.rész- "Ő a tűz ÉN pedig a víz"




Sziasztok!♥
Köszönöm az egyre több és több kommentet az eddigi részeknél!
Amikor ti írtok hozzá véleményt ÉN abból merítek ihletet, abból táplálkozom és ezt nagyon köszönöm nektek.

A következő rész: pár komment (ahogyan eddig is) 260 megtekintés és +1 feliratkozó után jön majd.
Jó olvasást! :)
 Puszi:Bi*
- - - - - - - - - - -  - - - - -  * * *  - - - - - - - - - - - - - - -  -

-Akarod?-meleg lehelete átfutotta a szám minden kis zugát is.
-Megbánnám.-húztam el tőle a fejemet és a falra meredtem.. csalódottan.
-Mégis mit Bella? Mit?-csapott idegesen az ágyra.
Fehér,puha selyemtakaróján a tenyere amint ökölbe feszült nagy nyomott hagyott.
Ott díszelgett az idegesség, a csodálkozás és a csalódás a takarón és Harry tekintetén is.
-Hirtelen fellángolás volt.
-De akartad, én is. És most is akarod.
-Ezt meg mégis honnan veszed?!-emeltem fel a hangomat.

Lassan a mutatóujjával az újra lekókadt állam alá nyúlt és határozottan meglökte felfele, maga felé.
-Innen.- és válaszul mélyen a szemebe nézett, én abban a pillanatban lesütöttem a tekintetemet.
-Bella.
-Igen?
Ezt e zenét tegyétek be: KATT
(és a zenelejátszót pedig állítsátok le)

Beletúrt a hajamba jobbról és lehintette a kezét a fehér, meleg, puha arcomra mire én válaszul lassan becsuktam a szemeimet. Rádöntöttem férfias kezére a fejemet ami még mindig az arcomon volt. Kis idő múlva  felemeltem a kezemet és megfogtam az övét mire ő lassan a vállamhoz nyomta a kezünket és összeérintettük a tenyerünket. Férfias kezével bejutást kért az én csöppnyi ujjaim közép és egy mozdulattal összekulcsoltuk a kezeinket mint egy erős kapocs. Jó érzés volt, melegséggel öntött el és csupa jó érzéssel.
Az ágy süppedését éreztem, a szemeimet még most sem nyitottam ki. Nem hagytam,hogy ez a csodás pillanat elmúljon. Férfias, erős szorítás ölelte át a derekamat, hirtelen felemelt és az ölébe ültetett óvatosan, figyelmesen.Szemeim szikraként pattantak ki. Lábaimat a hátánál és a derekánál szorosan összekulcsoltam mire ő erősebben magához ölelt amit én szívesen viszonoztam neki. 
Fejemet a vállára hajtottam, szemeimet ismételten lehunytam és hallottam Harry aprócska, erőteljes másodpernyi szívveréseit. Mellkasa egyfolytában emelkedett a levegővételek miatt és az orrán, ahogyan kiszabadult az oxigén a hajamból egy szőke, göndör tincset lebegtetett maga előtt.

*Harry szemszöge*

Régóta pihentettem Bellát az ölemben.
Oly rég, hogy már a végére aranyosan, aprócskákat szuszogott.
Szája résnyire kinyílt ahogyan az álom elnyomta a karjaimban.
Aranyos volt, ahogyan ránéztem láttam rajta a békességet és a nyugodtságot.
Csodálatosan hibátlan egy ember és a személyisége is egyszerűen makulátlan.
Letettem óvatosan magam mellé az ágyba és lassan betakartam a vékony kis porcikáit.

Bár ne lenne vége ennek a csodás estének.
Bár ne lenne többé holnap.
Bár örökre itt maradhatna mellettem.
Bár örökre egymás mellett ragadnánk. 
Bár a hátralévő, örök életemre vele lehetnék.

Ezekben a csodás órákban amit kettesben töltöttünk el most először nyílt meg nekem, most először mutatta ki az érzéseit, a vágyait, a szenvedélyt és az akaratot most láttam csak a tekintetében és ezeket mind nekem adta meg, csak felém nyújtotta ezeket az érzelmeket és csak rám összepontosított!
Vágyom rá... vágyom a testére, a lelkére, a szemére, a fülére, az orrára, az ujjaira, az eszére és az ajkaira is. Ha meglátom őt érzések sokasága lángol fel bennem és lesz erősebbnél erősebb, olyan gyorsan terjed szét a testem minden egyes kis porcikáján át mint egy váratlan erdőtűz. Azonban olyan lassan hűl is ki mint egy.. talán.. igaz szerelem?!

Fiatalabb nálam, különbözünk.
Ő a víz és ÉN pedig a tűz. Én lángolok buzgón, gyerekesen érte és ő meg határozottan, akaratosan, makacsul elolt engem, mint egy pohár víz! De ez az a tulajdonsága amivel varázslatosan maga mellé tud láncolni.
Csodálatos gondolataim róla, lassan álomba repítettek méghozzá... mellette! 

*Bella szemszöge*

*Reggel*

Valami ismeretlen zenélésre keltem fel hajnalok hajnalán, a hatására hunyorogva kinyitottam ki a szemeimet hiszen a nagy fény ami az ablakból áradt besütött a kicsinyke szobába, a nagy hó volt ami elvakított szépségébe korán reggel. 
Csöngettek.
Felkaptam magamra a mellettem heverő szürke pólót és óvatosan felhúztam magamra Harry egyik fekete csíkos boxerét.  
Nevetségesen nézhettem ki ebben az összeállításban és túl kényelmesnek is tűnt így magamon. Kicsit sem találtam magamat ebben vonzónak..!


Kócos hajjal, hunyorogva, csoszogva indultam ki a szobából. A parketta apró talpaim alatt úgy ropogott mint a friss hó. Kifelé menet rápillantottam Harry-re. Békésen, jó mélyen és felettébb aranyosan aludt. Hosszú percekig csak merengtem rajta. Figyeltem a lélegzetvételeit és azt amint álmodik. Göndör fürtjei helyenként vadul formás, makulátlan arcába lógta. Kezeit a takaró alatt pihentette békésen. Néha a szája apró mosolyokra húzódott az álmai hatására. 

Lassan indultam meg a bejárati ajtó felé ahonnan a vidám dallam szólt.
Nagy gyorsasággal szeltem magam alatt a temérdeknyi lépcsőfokokat, pedig szörnyen lüktetett a térdem a fájdalomtól.
De nem bántam.
A zene a túloldalról állandóan csak szólt, aki ott álldogált a kint a hidegben feltűnően türelmetlen volt.
Az ajtó jobb oldalát foltokban átlátszó tükör fedte ezért darabosan láttam ki áll ott. 
Nagy, fekete kabátot viselt, magas volt és ahogyan hallottam kitartó is.
És egyre hangosabban csak én nevemet kántálta.



32 megjegyzés:

  1. Ez egyszerűen csodálatos. *-* Nem találok szavakat.:O Nagyon aranyosak lennének együtt,úgyhogy remélem összejönnek egyszer.Valamikor. :DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vagy összejönnek egyszer, vagy nem!
      Köszönöm szépen *--* ♥♥

      Törlés
  2. Eszméletlen jó lett *-* Jujj,remélem lesz ebből még valami.Mármint Bella és Harry remélem összejönnek *-* De vajon ki állt az ajtóba?Kíváncsi vagyok :$Hozd a folytatást gyorsan! ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönööm*-* ♥
      Örülök,hogy ennyire kíváncsi vagy:)

      Törlés
  3. Ez a rész is FANTASZTIKUSAN sikerült!!! Én is remélem h lesz még itt valami.... DE kilehet az ajtóban?? :) Nagyon hamar kövit!!! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!♥
      Jól esik,hogy mindig komizol!:))

      Törlés
  4. te is pll. rajongó vagy *O*
    pacsi :DD

    VálaszTörlés
  5. Szia! :) Ismét hiper szuper rész lett! :DD Nagyon ügyes vagy!^.^ Imádom, ahogy ilyen szépen megírod a részeket! :)) Nagyon kíváncsian várom a folytatást, hogy vajon ki állhat az ajtóban.:)) Hozd hamar a kövit.:DD Puszi: Jenny.<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziia:)
      köszönööm*.*
      Ilyen szépen?:OO♥♥

      Törlés
  6. Fantasztikus lett ;)
    Valahogy ebben a pár napban máshogy tekintek a történetre.
    Mióta kicsit többet tudok rólad mint eddig, máshogy olvasom és "élem,, meg :D
    És ezt mind jó értelemben mondom ;)
    Hihetetlenül jó lett :DD És egyszerűen nem tudok betelni vele olyan rövid lett.
    Mondjuk megértelek van hogy tőlem sem telik hosszú :)
    Siess kérlek :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm:)*-*♥
      Ennek nagyon örülök,hogy ez miatt máshogyan állsz hozzá!:)
      Igen, rövid lett sajnos,de a mai rész kárpótol szerintem mindenkit!:))

      Törlés
  7. Imáááádom♥♥Fantasztikus rész.♥Eddig ez a kedvenc:) Nem mintha a többi nem lenne az :D de eddig ez a legkedvencebb^^♥ csak így tovább:)
    puszi:-***

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én meg téged imádlak!♥
      Kedvenc?!:OOO Najóó ezt sem mondtam volna,mert még ezt a részt én sem éreztem"magaménak":))

      Törlés
  8. hat milyen edesek pedig MEG egyutt sincsenek :DD.de ami kesik nem mulik, igaz?! edes istenem milyen aranyos lehet Harry alvas kozben *.* jo mondjuk ö mindenhogy aranyos <33 hogy tudsz te ilyen csodalatos reszeket irni? :ooo hat en teljesen kesz vagyok mindig az irasaidtol...persze jo ertelembe :DD csak egy gond van: mindig tulhamar elolvasom :// siess xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vagy egyszer csak összejönnek, vagy pedig nem :DD
      Harry mikor nem az?:$
      Csodálatos?:OO
      Köszönöm szépen:OO♥ *-*

      Törlés
  9. Nagyon jó lett!! Siess kövivel!! :)

    VálaszTörlés
  10. Fenomenális lett!:)♥ Egyik kedvenc részem lett..:) Lehet érezni közöttük a szikrát,csak Bella fél valamitől,talán a szerelemtől,csalódástól? Egyenlőre még rejtély számomra,meg Harry számára is. És ki lehet az aki a nevét kántálja?:) Harry végig aranyos volt..Már alig várom a folytatást! xoxo :)

    Amúgy te is szoktad nézni a Pretty Little Liars-ot?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm♥
      Kedvenc?:OO
      A ma feltett részben választ adok a kérdéseidre!:))

      Igen,szoktam nézni,követem és imááádoom azt a sorozatot*-*

      Törlés
  11. szia
    1 olvastam az előző blogod és őszintén nem nagyon tetszett de ez el sem hittem h te írtad annyira jó !!
    2 ami először megy zene annak mi a címe mert nem tudom és nagyon tetszik
    3 te is Pretty Little Liars rajongó vagy akkor egy pacsi :DD


    -A ( ezt nem hagyhattam ki xddddddddd )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia:)
      Köszönöm,hogy elmondtad a véleményed az előző blogomról!:))
      És örülök neki,hogy ez már jobban tetszik:)

      Először megy zene? Ebben a részben vagy másikban?:O
      Igeeen imáádom♥
      Hahaaaa -A :DDDDDD

      Törlés
  12. Drága Bi* :)
    Végre elérkezett az a pillanat, amikor örömödben körbetáncolhatod a szobát, mert sikerül/sikerült megírnom a kommentet :D
    Imádtam! Nem találok rá szavakat! A zene tökéletes választás volt! Megsúgom, hogy megint megakadtam a gif-nél, miközben azt kántáltam: Alison! Megőrít az a sorozat *-* Inkább visszatérek a fejezethez.. Én tudom, hogy Bella is akarta! Ne kérdezd, hogy honnan! Egyszerűen tudom és kész xD Még nem is járnak, viszont én már most imádom Hella-t ^^ Harry gondolatmenete különösen tetszett, főleg a tüzes-vizes hasonlítás! Remélem, Bella hamar ráébred arra, hogy egymásnak lettek teremtve! Kíváncsian várom a folytatást, minél előbb meg szeretném tudni, hogy ki az a kabátos alak!
    Ui: Lenne egy olyan kérdésem, hogy Ed-del mi lesz? Leesett, hogy ő Harry, de visszahozod még a képbe 'őt'? :D És bocsánat a komment 'hosszúságáért', szörnyen fáj a fejem, a gondolataim pedig ide-oda röpködnek az üres koponyámban..
    Csók, Heny ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Heny∞!
      Örömömben én is körbetáncoltam és elkezdetem mosolyogni mikor megláttam a kommentedet mert őszintén: mindig nagyon várom a tiédet!♥ ( a többiekét is!:)))
      Igen, imádom ezt a számot csak rövid lett, ahogyan a rész is :/
      Na ez az Alison mánia :DDDDDDD♥ xdd
      Így akarta ő is,jól sejted :D
      Hella!:DDD haha xdd Hella :DDD♥ ez olyan aranyos volt:$
      A tűz-víz hasonlat volt az első és a legjobb ami erre a részre embejutott és az éreztem, ezt bele kell tennem:)
      Ed-re a MAI részben adok neked választ!:)))

      Nem a hosszúság számít!♥

      Törlés
  13. Neeee kinozzzzz lécci hozd a kövit :) :) ♥♥ ☺☺

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ma hoztam!:)) örülök,hogy ennyire várod:$♥

      Törlés
  14. amúgy IMÁDOM ☺•☺ ♥♥♥♥♥♥

    VálaszTörlés
  15. Szia:)Na most kiélem magam.Imádom...egyszerűen imádom.Amikor olvasom a történetet kizárom a külvilágot és teljesen átélem.Ha elkezdek olvasni egy részt képtelen vagyok abbahagyni..csak az a gond,hogy egyszer véget ér és nem tudom tovább folytatni.Gyönyörűek azok a gondolatmenetek amiket beleírsz.Azt érzem,hogy ők egymásnak lettek teremtve.Annyira összeillenek.Nem tudom mi lesz velük,de reménykedem,hogy Bella kinyitja a szemét és meglátja azt a 'csodát' ami itt van előtte.Fantasztikusan írsz...és nem,nem túlzok,ez így van.Ne tudd meg mennyire várom minden héten azt,hogy olvashassam a következő részeket.Addig nem tudok aludni amíg nem olvastam el.Nekem őszintén fogalmam sincs ki állhat az ajtóban.Nem tudom kire számítsak.Fogalmam nincs.Ezen agyalok már elég sok ideje,de tényleg sejtelmem nincs.Nagyon ügyes vagy:3 Eszméletlen jó:)Azt hiszem most ennyi lenne...Nagyon várom a következőt.xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziiia!:)
      Na,ennek örülök,hogy kiéled magad!:)
      A ma feltett új részt hosszúra írtam,szóval remélhetőleg azt több ideig tudod majd olvasni.♥

      Köszönöm szépen,hogy ennyire tetszik,hogy ennyire "becsülöd" az írások,hogy elmondod a véleményed róla,hogy elolvasod,hogy írsz!:)
      Fantasztikusan írok?!!:OO
      Nem találok ezekre a mondataidra szavakat!
      Tudd: nagyon jól esik és ez akkor plusszal tölt el!♥

      Törlés
  16. Nagyon jó *-*
    Most kezdtem el olvasni a blogod és egyszerűen imádooom *-* nagyon jól írsz *-* :))) hozd a köviiit ♥♥♥♥

    VálaszTörlés
  17. Köszönöm!♥
    Örülök neki,hogy ÚJ olvasóm vagy és annak is,hogy ezt leírtad,mert ezt jó tudni!:))♥

    VálaszTörlés