2013. február 19., kedd

7.rész- Ő lenne a lelki társam?

Sziasztok!♥

Köszönöm a sok díjat (4 darab),köszönöm a kommenteket, a feliratkozókat, a cseréket, a kritikákat és azt amiket a chat-be írtok esetleg kérdeztek!:)

FONTOS! Lenne egy olyan kérdésem,hogy ha számot ajánlok minden egyes részhez az nektek,hogy tetszik? Mert ha tetszik a többségnek akkor rendszeresen írok hozzá,hogy közben mit hallgassatok!

A következő rész: pár komment (ahogyan eddig is)+1 feliratkozó és 270 megtekintés után jön!

Puszi: Bi*

- - - - - - - - - - - - - - - - - -  * * *  - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Ezt a zenét hallgassátok közben: KATT! 
(és a zenelejátszót kapcsoljátok ki)

Óvatosan kinyitottam az ajtót mire Zayn rontott be rajta.
Rám se pillantott,végig előre nézett és idegesen jött be a házba, magával hozva a hideg szellőt, a deret és a némi fagyot is, nekem jött és én a hűvös kövön találtam magam egy pillanat alatt.
-Ááá a lábam!-sziszegtem.
-Bella! Mindenhol keresletek már! Jól vagy?
-Idáig nagyszerűen voltam.
-Ne haragudj, nem figyeltem.-nyújtotta felém jobb kezét.
Segítségért belekapaszkodtam.

De amint nehezen felálltam, a bőröm halk roppanásban megrepedt.
A térdem helyenként egy pillanat alatt felszakadt.
És a piros vér egyre jobban ömlött a lábamból, eláztatva a rajta lévő fehér kötést, aztán lassan cseppek jelentek meg a térdem alatt és egyik gyorsabban mint a többi folyamatosan végigfolytak a lábujjaimig.
Zayn egy "Úristenem te vérzel" tekintettel pillantott a szemeimbe és aztán meg a térdemre.
-Mi volt ez a koppanás?!-halottam meg Harry férfias,korai rekedtes hangját amint lesétált a hosszú lépcsőkön.

Amint megpillantottam Harryt, amint közeledett felénk óvhatatlanul is megszorítottam Zayn hideg, kipirosodott, száraz, repedezett kezét. Mihelyt észrevettem mit tettem rögtön el is engedtem.

Harry-n csak egy szál szürke Calvin Klein alsó volt.
Feszült rajta, minden pontot, minden vonalat, minden kis mozzanatot, eret megragadott és szoros volt. Mintha csak ráöntötték volna, mintha csak neki találták volna ki.
Hasa tele volt kidolgozott kockákkal.
Tetoválásai csak úgy kitüntetésként ragyogtak, díszelegtek makulátlan, hibátlan testén. Minden egyes apró testére, minden egyes vonala, pontja tökéletes volt.
Kézfejétől a válláig a kezét hálóként fonták össze a feltűnően kék erek.
Izmos volt.
Ahogyan megfogta jobb ujjaival a lépcső mellett haladó élénkbarna korlátot rögtön megfeszült a keze és az izmai kerültek a szemem központjába.
Hajába túrt lassan,óvatosan miközben a nap pár sugara beszökött az ajtó felett lévő ablakon és Harry-re irányult, a mozdulata közben ragyogta be fehér testét.
Amint felemelte a kezét a tekintetem rögtön a formán bordáira szegeződött.
Derekánál a csontjai pontosan, tökéletesen kidudorodtak mind két oldalon egy ívben.
Leért elénk..fejét kicsit lehajtotta.
Jobb és bal kezét egyszerre felemelte és a haját megrázta vele. Göndör fürjei csak úgy lobogtak előttem. Lassan felemelte a fejét és a csodaszép, csillogó zöld szemei ránk szegeződtek miközben a haját erős, megfeszült kezével a jobb oldalra fésülte.
Azt a felettébb lehetetlen reakciót váltotta ki belőlem a látottak miatt,hogy erősen beleharaptam az alsó ajkamba.

-Harry vegyél fel valamit mert Bells mindjárt összeesik miattad mellettem!-nevetett fel jóízűen Zayn.
-Mi? Én? Oda sem néztem! Jéé..Harry, hát te mikor jöttél le ide?!
-Húú de hazudik!-nevettek fel gonoszan mind a ketten.
-Nem is hazudok!
-Akkor amikor elindult a lépcsőn miért meredtél el hosszú percekig rajta? Miért szorítottad meg a kezemet gondolom akaratod ellenére? És amikor ideért eléd miért haraptál bele az ajkadba?
-Én nem is!-tagadtam le.
-De kincsem, de.- mondta Harry, miközben ajkai féloldalas mosolyra húzódtak és egyre közelebb lépett hozzám.

Óvatosak odahajolt a fejemhez és lassan becsukta a szemét éreztem az ajkait, éreztem egy kellemes, hosszú, meleg puszit a homlokomon.
Jó érzés volt, mikor elhajolt melegség öntette el a testemet, az a mámoros érzés kerített maga alá és minden egyes apró kis porcikám, de főleg az arcom csak úgy forrt.
Zayn és Harry rögtön összenéztek, ezek szerint belepirultam Harry édes ajkainak érintésébe..
Nagyszerű Bella! Szép volt! Áruld csak el magad..
Áruld el, hogy tetszik Harry, hogy fülig beleestél az első pillanat óta! Áruld el,hogy már régebben, directionerként is Ő volt a kedvenced! Ő volt az akit egy kicsivel jobban szerettél a mint Liam-et, Zayn-t, Louis-t vagy Niall-t. Áruld el,hogy Harry az aki iránt többet éreztél, aki egy pillantás alatt a képek, a videók, az interjúk és az animációk által elragadta a szíved.
És ez a puszi..
Mikor az ajkai a hűvös bőrömhöz értek..
Igen... egy érintéstől, egy nézéstől amit ő nyújt nekem, attól az egytől is levesz a lábamról. Ahányszor csak rám pillant csodaszép, csillogó, tiszta zöld szemeivel rögtön beleborzongok, ahányszor hozzám ér a teste, a hőmérséklete végigfut az én bőrömön, át mindenen amitől libabőrös leszek, aztán ezt a melegség, a nyugodtság és a jó érzés váltja fel és az öröm.. az a bizonyos: buzgó öröm.
Titkolom!
Hiszen pocsékul titkolom...
De, nem adom fel!
Harry nem tudhatja meg, nem érezheti, nem sejtheti, hogy én epekedve várom minden egyes apró mozdulatát. Nem tudhatja, hogy mikor a közelemben érzem őt olyan leszek mint egy rossz, türelmetlen, félénk kisbaba.. aki csak ŐT, csak is ŐT akarja magának.. senki másnak, csak magának!
De én nem vagyok könnyen megkapható! 
Titokban tartom,hogy egy érintésétől, egy kedves szavától, egy lehelletétől amit örömmel szívok be magamba és őrzöm meg,hogy már ennyitől is az övé lennék..
De, nem adom oda magam neki könnyen.
Nem egyetlen egy éjszakás kaland vagyok! És félek.. ő csak ezt látja bennem.

Éreztem a köztünk lévő lángokat tegnap este az ágyban, éreztem a tüzet, a lángot, a ki nem alvó parázst.
Harry egy hihetetlenül tehetséges férfi, egyaránt kívül és belül is. 
Egyetlen egy pillantásából érzem mit szeretne tenni, esetleg mondani.
De érzem, talán mégsem ő a lelki társam...
Nem olyan,mint: ED!

-De mit keresel itt Zayn?-érdeklődött Harry elterelve rólam a figyelmet.
-Bella, az apád, Nick már reggel óta téged keres!
-Basszus... nem szóltam nekik!-fájó, vérző lábbal rohantam fel amilyen csak gyorsan tudtam Harry szobájába. Átöltöztem és összeszedtem magam.

*Otthon*

Szobafogság...

*Harry szemszöge*

@ED_wardH: Hiányzol!♥
@Bells1D: De aranyos vagy.:) 1 napig nem beszéltünk, de már itt vagyok.
@ED_wardH: Amióta itt hagytál magányosan, egyedül az otthonomban olyan üres minden. Te töltötted be ez az űrt, ez a teret. Te ragyogtad be a házat a napsugarak helyett és az estémet is csodálatossá tetted.

Féltem leírni, féltem a reakciójától, féltem TŐLE.
De úgy érzem, meg kell neki mondanom, be kell neki vallanom hisz: szeretem?!..
Megnézte, láttam.
Nem írt.
Percekig, hosszú percekig türelmetlenül és egyre kedvetlenebbül vártam, a félelem pedig magával húzott a mélybe, a szívem kalapácsként vert folyamatosan, éreztem a melegség elönt és a cseppek a homlokomon egyre többen lettek.

Mire a kis levél mellett megjelent a kék pont,felvillant.
@Bells1D: Harry?

*Bella szemszöge*


Harry... ez Harry! Ed Harry? Nem lehet! Ő az akinek elmondtam az összes titkomat? Ő  az aki mindent tud rólam, mindent tud az életemről? Ő az úgynevezett lelki társam? 

Lábaimat lassan felhúztam a mellkasomhoz, a kezeimet erősen összekulcsoltam magam körül és a fejemet érhetetlenül, szomorúan rádöntöttem a fejemre.
A szememből egy apró, színtelen, sós könnycsepp hullott végig az arcomon, elérve az államat ahol lassan lecsöpögött a földre..
Harry. Harsogtam magamban ezt az egyetlen szót, ezt az egyetlen most már mindent eláruló nevet. És amint kimondtam többször is a hasam görcsbe rándult  a szívem egyre gyorsabbn lüktetett és pumpált, elhomályosult minden egy szemhunyásnyira és nagy, hangos, őszinte zokogásban törtem ki a síri csöndes szobában..



38 megjegyzés:

  1. Wow:) Bi.* Most is nagyon agyon tudnálak dícsérni.;) Könyvet! Ebből is könyvet! :'DD elképesztően jól írsz!♥♥!
    A zenék pedig maradjanak, mert így még jobban áttudom érezni a történet lényegét!♥! Köszönööööm: ) Kövit moooost*___*♥!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenből könyvet?!:DDD ♥
      Köszönöm,hogy olvasod és mostanában újra mindig komizol!♥
      KÖszi,hogy "szavaztál" és maradnak is :))

      Törlés
  2. ááá! Nagyon jó lett!:) Tudtam hogy Harry=Ed..:D De végre kiderült,csak épp nem igazán örül most MÉG!! De később remélem megfog változni és belátja,hogy Harry nem olyan amilyen a tv-ben az újságokban írják vagy mondanak róla,hanem teljesen más..:) A zene tökéletes választás volt,egyik kedvenc zeném.♥ Már alig várom a folytatás! xoxo :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!♥
      Igen, te már régóta tudtad!:DD
      Ha ez az egyik kedvenc zenéd akkor ezt szerncsére most jól eltaláltam!:))
      köszönöm megint csak:))

      Törlés
  3. Nagyon jó lett!! Imádom a blogod!! :) Siess a kövivel!! :))

    VálaszTörlés
  4. Hát ez!!
    Nem tudok mit mondani, megint szuper lett. Az érzelmek csak úgy tombolnak bennem
    hisze megint nagyot alkottál.
    Harry egyszerűen ebben a történetben olyan másnak tűnik nekem mint ahogyan élőben
    elképzelem. Ebben olyan úriember és igazából még magam sem tudom milyen.
    És Bella egy csodálatos lány, olyan mint te. Érzelmes, és nagyon rád találok benne.
    Zenét szerintem meg tehetsz be mindig. Siess a kövivel kérlek

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm*-*
      Megint? Ez nagyon jól esik, nem is tudod elképzelni,hogy mennyire sokat jelent nekem!!:))
      Igen, én ilyen karakternek formázom meg őt.
      Mint én?
      Köszönöm♥

      Törlés
  5. Nagyon,nagyon jó♥ A hideg is kirázott..amikor annál a résznél tartottam,amikro Harry jött le a lépcsőn a szívem ygorsan vert..és magam elé képzeltem énis az alsó ajkaimba haraptam..és a vége♥ Imádom,..fantasztikus vagy♥Nemtudok szavakat találni erre a részre mert anynira,hiperszuperszónikusan jó..Imádlak te lány :D és siess a következővel mert nemfogok bírni magammal♥♥♥ Puszi:-L*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök neki,hogy ennyire tetszett!♥
      Hmm ugye?!:$$$
      Köszönöm*-*♥
      Én is imádlak ám, nagyon is!!!:DDDD
      Köszönök mindent!♥

      Törlés
  6. *____* ez a rész is elmondhatatlanul jó lett mint mindegyik *-* nagyon imádooom a blogod *-* elképesztőt írsz *-* köviit gyorsaaan *-*

    VálaszTörlés
  7. iszonyat jo amiket te alkotsz :))) hat az ahogyan leirtad amikor jott le a lepcson awww :$$$itt volt a szemem elott es awwhh <333 nem csodalkozom hogy Bella is igy lefagyott :DD a fiuk milyen kedvesen lereagaltak dolgot ahogy zavarba jott :DD aztan amikor elmondta neki....nagy tett :) de igy legalabb mar Bella is tudja...csak nem ertem mert sirt :// ennyire rossz nem lehet az hogy egy felisten legyen a lelki tarsa :DD eskuszom lasabban fogok olvasni mert igy tul hamar veget er...csak azzal meg az a gondol hogy tul kivancsi vagyok :Dd siess xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. iszonyatosan köszönöm neked,hogy ezeket a gondolatokat így megosztottad velem,hogy így kifejtetted!♥
      Majd a mai részben megéred,hogy miért sírt,miért lett ennyire szomorú.
      Félisten a lelkitársa xdddd ez tetszett:DDD

      Törlés
  8. a lélegzetem is elállt mikor olvastam hogy jön le Harry a lépcsőn. Tudtam hogy Ed=Harry és mégis meglepett. örültem mikor rájöttem és Bella is remélem örülni fog neki. :) imáádom ahogyan írsz hamar hozd a kövit! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök,mert ezekszerint jól leírtam és előtted volt a "kép":))) Majd a következő részben meglátod!

      Törlés
  9. Úristen Berni!!! Mi lenne velem a blgod/blogjaid nélkül ? Ha rossz kedvem van és elolvasom bármelyik blogdból valamelyik részt egyből boldogabb leszek!! :)) Ha jó napom van és elolvasom az egyik "fejezetet" akkor már hiper-szuper hangulatom lesz!!! :D El sem tudnám úgy képzelni az életemet h ne olvassam a te szerzeményeidet!!! Ez is FENOMENÁLIS VOLT!!!! Gyorsan kövit!!!! <3 <3 <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És velem mi lenne nélküled?♥
      Mert mindig írsz (és nem csak te), mindig olvasol,mindig kifejted a "látottakat" és ezzel,hogy ezeket elmondod nekem itt inspirálsz amit nagyon nagyon köszönök neked!♥:))

      Törlés
  10. uhhh imádom hamar köviit!! :) *.* <3 <3

    VálaszTörlés
  11. Hali:)
    És tényleg tovább olvashattam,mint az előző részt.Ennek nagyon örülök.Tényleg vedd komolyan amit írtam.Mondom fantasztikusan írsz.(annyiszor fogom leírni amíg el nem hiszed)Tegnap este még sokat gondolkoztam,hogy ki lehet az ember az ajtó előtt.Valahogy azt éreztem,hogy Zayn lesz és tádááám.(elmegyek lottózni.xdd)Egyszer nekem is durván megsérült a térdem és el tudom képzelni mennyire fájhat Bellának://Szörnyen rossz érzés:(Az a pillanat amikor Harry lejön a lépcsőn,hát...nem találok rá szavakat.Elállt a lélegzetem.Tökéletes,imádnivaló,gyönyörű.Nem hiszem el,hogy létezhet ilyen ember.Pedig igen is létezik.Te pedig rendkívül tehetséges vagy.Imádom,ahogyan írsz és megfogalmazod a dolgokat.Jólesik olvasni a történetet amit te megírsz nekünk.Olyan érzéseket tudsz kiváltani belőlem amit nem is hittem.És tudtam én,hogy Ed=Harry...mondjuk ez elég feltűnő volt számomra.Bella csak vallja be Harrynek,hogy mit érez,én tudom,hogy meg fogják egymást érteni és minden happy lesz.Majd utána jön a történetben a csavar.Vagy nem?Majd meglátjuk...Hihetetlenül jó rész lett,nagyon tetszett.Várom a következőt.
    Viki.xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:)
      Direkt próbáltam hosszabbra írni, és ezentúl a többit is próbálom mindig egyre hosszabbra és hosszabbra!:))
      Köszönöm ezeket az őszinte jelzőket amiket mindig leírsz itt nekem és,hogy nem adod fel!♥:$
      Nagyon jól esik,hogy ennyire MINDIG kifejted a véleményedet egy adott rész alatt és így mgtudom,hogy mégis mit gondolsz!:))

      Köszönöm szépen!♥

      Törlés
  12. Szia!:)))
    Nagyon jó lett!Nem győzöm hangsúlyozni mennyire JÓL írsz!:DDD
    Teljesen átéreztem azt amit Bella érez és gondol.*-*
    Nagyon várom már a kövit.Siess vele!:)))
    Ja és szerintem is legyenek zenék.Sokkal jobb úgy.:DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia:))
      Köszönöm szépen:$♥
      És ha már itt tartunk én: nem győzöm hangsúlyozni,hogy mennyire nagyon nagyon köszönöm!:))

      Törlés
  13. Nagyon jó lett! :)
    Totál elragadott nagyon jóóó :)
    Gyorsan kövit :D ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök neki,hogy ennyire megtetszett!!:))
      Köszönöm♥

      Törlés
  14. lécci rakd ki az oldalam *~* http://1d1d1d1d1d1dd11dd11d1d1d1d1d1d1.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  15. Drága Bi*!
    Szavakkal nem tudom kifejezni, hogy mennyire imádtam ezt a részt! Talán még cselekedettel sem! Istenemre mondom, azt hittem, hogy Bella édesapja lesz az, erre Zayn xD jó kis meglepetés! Tetszett, ahogy leírtad Harry-t és Bells gondolatmenetét/érzéseit! Csodállak, Te lány! A Bloggerinák/Bloggerek világában Te vagy a példaképem! Visszatérek a részhez, jó? :D Tudtam, hogy Harry=Ed! Az elejétől tudtam, de mégsem örülök annak, hogy Bella így reagált. Vagyis örültem, viszont belegondoltam, hogy Bells-nek ez milyen rossz lehet. Kíváncsian várom a folyatást!
    Csók ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drágám!♥
      Én sem bírom kifejezni,hogy TÉGED mennyi imádlak meg a tömérdeknyi kommentedet mennyire imádom!♥
      Igen,hogy őszínte legyen az apját akartam először írni xd de aztán Zayn lett:$
      De basszus...te még erre is ráérzel?!xd
      Bosziiiii vaagy!♥:DDD
      "A Bloggerinák/Bloggerek világában Te vagy a példaképem!"ezt most nem mondod komolyan?!!:OOOOOOOOOOO
      Te úúúúúúúristeen nem hiszek a saját szememnek!!:OOOOO♥

      Törlés
  16. Halihó mikor lesz már kövi rész. úgy imádom már alig várom :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:))
      Pont ma tettem fel!
      Örülök neki,hogy ennyire várod!♥

      Törlés
  17. Hola! Annyira de annyira jó, hogy ezt nem lehet szavakba önteni... :) Nem tdok többet rni tényleg... Áhww..
    XXX Besos: Eli

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hahaa Szia!:DD
      Nekm ez is elég,hogy ezt megosztottad velem, köszönöm!♥:)

      Törlés
  18. Eszméletlenül jó nemrég találtam a blogot de már nagyon várom mi lesz :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök,hogy akkor te is ÚJ olvasóm vagy*-*
      És,hogy ráadásul tetszik is:)))

      Törlés