2013. február 13., szerda

5.rész-Szavak nélkül megértjük egymást..




Sziasztok!♥


FONTOS hírem van Domcsi készített velem egy interjút, a legelső interjút amit itt is nagyon szépen köszönök neki!♥ Elmondhatatlanul jól esett mikor megkért rá:) ITT tudjátok elolvasni!


Köszönöm a sok-sok kommentet és a visszajelzéseket amiket tőletek kapok mert nagyon nagyra értékelem!♥

Örülök,hogy többen szeretnétek velem máshol is üzenetben beszélgetni,mert ez is jól esik:)
És örömmel tölt el az is,hogy egyre többen ismeritek meg a történetemet.

Na nem húzom az időt, a következő rész: pár komment(ahogyan eddig is), 250 megtekintés +1 feliratkozó után jön.

Puszi: Bi*
- - - - - - - - - - - - - -  - - - - -  * * *  - - - - - - - - - - - - - - - - - -


Miközben olvassátok ezt a rész kapcsoljátok be ezt a zenét: KATT!
(és a zenelejátszót meg addig állítsátok le.)

Csodálatosan egyszerűen mesésen csókol.
Mikor duzzadt szája az én számhoz ért akkor az ajkaink örömtáncot jártak.
Csókunk előtt óvatosan megharapta csoda fehér fogaival az alsó ajakamat a bejutásért ami magába véve elvarázsolt.

-Ne Harry.-suttogtam a szájába miközben a homlokunkat óvatosa összeérintettük.
-Miért? Hisz tudom,hogy szeretnéd.
-Nem!
-Ne hazudj!
-Nem, Harry nem!! Értsd meg, nem vagyok Babbie akit csak úgy megkaphatsz mint egy rongybabát, aki csak úgy pillanatok alatt a tiéd lesz. Sem pedig Babbie pótlója. Nem az a lány vagyok aki csak pillanatok alatt beléd szeret ha meglátja csodás szemeidet ahogyan rá csillognak, a csodás szádat, a csábító mosolyodat, a fürtjeidet, a hibátlan testedet. Nem ájulok el a rekedtes, férfias mégis csilingelő hangodtól. Nem Babbie vagyok, fogd fel végre...-ekkor értettem meg,hogy miket mondtam most el neki.
A kifakadásom után lassan lesütötte az előbb még a vágytól csillogó tekintetét. És többet már nem nézett fel rám.
-Hé, jól vagy?
Nem válaszolt..
Síri csöndbe burkolózott a csodaszép fehér-fekete szoba, a ház, a kert.
Csak egyetlen egy halk szipogásra kaptam fel újra a földről a tekintetemet.

*Harry szemszöge*

Fájt amit mondott. Megérintett. Elgondolkoztatott.

Fülig szerelmes voltam Babbie-ba, de a legjobb barátommal járt Liammel. Elcsábítottam tőle. Nem is egyszer tettem meg. Aljas dolog volt! De a vágy és a szerelem hajtott, vakká tett, magával ragadott a sötétbe ahol azokban a jelen pillanatban a boldogságtól pillangóként szárnyaltam, de mikor véget értek a csodás pillanatok mindig azt kívántam: Bár ne tettem volna.
Nem egyszerű őt elfelejteni, hiszen óriási nyomot hagyott bennem és erős emlékeket hagyott maga után. Úgy mint Liam.
Babbie különleges lány volt, különleges vonzalommal, különleges érzelmekkel, célokkal, vágyakkal.
Lehet igaza van Bellának.. benne keresem talán Babbie-t? Nem! Fontos nekem Bella! Régóta ismerem, bár mostanában lettünk közelebbi viszonyba, sokat van velünk. Az első pillanattól kezdve megfogott a személyisége és egyben a csodálatos külseje is.

Látta a rajtam eluralkodó szomorúságot és hallotta halk szipogásomat is.
Megértését kimutatva végigsimította apró, fehér kezével a vállaimat, ujjaival végigpásztázott kék ereimen és kis szakaszokban megállt pár tetoválásomnál, szemeivel végigmérte őket aztán tovább indult, leérve az ölembe óvatosan megragadta a kezeimet és egy kicsit megszorította őket.
Szavak nélkül tette ezt.. pusztán csak apró, semmit mondó tettekkel, amik most számomra sokat jelentettek és elképeztek valamit. Különleges az amikor két ember szavak nélkül is megértik egymást, mikor csak a tetteink beszélnek ajkaink helyett, mikor nem kell megszólalni, de tudjuk egy nézéssel is mit gondol a másik. Ez egy mély kapocs lehet kettőnk között. 
Érintésében, ahogyan végigment a karomon éreztem a melegséget, a sajnálatot, a bánatot és a megértést.





-Sajnálom.- suttogta még mindig alig meghallhatóan.
Apró ajkaiban elmeredtem, csodálatos volt ahogyan beszélt, ahogyan artikulált, ahogyan azokon az enyhén rózsaszínes ajkain dallamként szárnyalnak ki a szavak. Égiesen mesés hangja volt. Nekem olyan mint a madárcsicsergés, egy gyönyörű ének, amit ha meghallok beragyogja az összes napjaimat. És ő saját maga olyan volt nekem mint az oxigén, vagy mint a víz. Életfontosságú, ha nem jutok hozzá, ha nem érzem, ha nem látom akkor megfulladok, magamba zuhanok és pillanatok alatt elér a halál. 
Olyan mint egy rossz drog.
-Harry? Hallasz?! Itt vagyok!- zavarták meg az őszinte ábrándjaimat Bella szavai.
-Igen, igen.
-Jól van, akkor elviszel?
-Micsoda? Hova?
-Harry-emelte fel a hangát- te nem figyelsz rám.
-Dehogy is nem.- nem adtam meg neki magam, makacsul nem hagytam,hogy igaza legyen.
-Akkor mit mondtam?- ebből tudtam.. a "csatát" most ő nyerte meg.
-Ne haragudj, nem tudom.
-Azt, hogy ideje lenne hazaindulnom. Vagy esetleg haza vinnél? Mert iszonyatosan szúr a lábam.
- Ilyen fájó lábbal nem mehetsz haza és engem csak hagyhatsz itt egyedül. Ebben az állapotban.
-Pedig haza kell mennem.
-Bella.. kérlek.. ne menj! 

Ahogyan halkan, lassan kimondtam ezeket a szavakat végig tengerkék, nagy szemeibe néztem, hallottam ahogyan nagy levegőt vesz és aztán erőteljesen, feltűnően kifújja.
-Rendben, maradok.- adta be a derekát aminek én nagyon örültem. Hiszen mellettem van és ez megnyugtat.

*Bella szemszöge*

*Később*

Félálomba voltam, mit sem sejtően mint mikor otthon vagyok levettem magamról az egy szál kék, puha, férfi illatú pólót. És egy alsó, fehérneműben voltam, egy szál francia bugyiban. 
Melegem volt.. óvhatatlanul kitakaróztam. 
Az álom már majdnem elnyomott mikor észrevettem mellettem süllyed az ágy.
Hideg, férfias ujjakat éreztem a derekamnál és a fehérnemű vonalamnál.


Ajkaimat az érintéstől cipzárként összezártam. És csak egy erőteljes, remegő levegővétel és annak kifújása jött ki az orromon.
-Gyönyörű vagy.- rebegte búgó hangon a fülembe.
Éreztük.. a testi vonzalom mindig is megvolt köztünk, mindig ott volt a levegőben.
A vágy és a feszültség, az akart körbehálózta az ágyat.
Maga felé fordított. Nem elleneztem. 
Egymás szemébe néztünk tétován. 
Felé hajoltam ő meg utánam.
Remegő szám kinyílt, Harry hangja elcsuklott és egy szellő sem fért volna már be puha ajkaink közé.


38 megjegyzés:

  1. Te lány, teljesen kikészítesz! Remegtem miközben olvastam, szabályosan remegtem! Egy csoda amit most közzétettél. Köszönöm Neked!♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne tudd meg,hogy ezt a kommentet amit írtál nekem hány embernek megmutattam!
      Mert ez ISZONYATOSAN jól esett!♥
      Köszönöm neked!!!♥

      Törlés
  2. Jujj naon jó lett,nagyon aranyosak! :))Csak így tovább! :)

    VálaszTörlés
  3. Imááádooom !!!! Az előzőt is imádtam :)) Még mindig hiányolom !
    Siess a kövivel :)
    xx Bogi

    VálaszTörlés
  4. Fenomenális volt!!! Lassan meg is kéne filmesítened az egész történetet!:DD Biztos h sokan megnéznék! Ezután eszedbe ne jusson olyat kérdezni a rendszeres olvasóidtól h "nem tetszik?" mert nagyon "rosszba" leszünk!!:DDD <3 Nagyon gyorsan kövit!!(megöl a kíváncsiság! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. "Adjam ki könyve."
      "Filmesítsem meg." Hajajjj de gazdag lennék már! :D♥
      Köszönöm:$$$♥

      Törlés
  5. Imádtam!! :)
    xoxo Lola

    VálaszTörlés
  6. Istenem, a legjobb résznél hagytad abba! Imádom! Megöl a kíváncsiság, hogy mi lesz a folytatás! :DD LU x

    VálaszTörlés
  7. OMG!!! Berni én úgy szeretlek.*-* gyorsan kövit.*-* <3 xx

    VálaszTörlés
  8. ÁÁ te ugye most szórakozol velem, a legjobb résznél hagyod abba! :D Imádom a blogodat gyorsan kövit!! :D :$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ez direkt volt!:DD:$
      Köszönöm szépen :O *--*

      Törlés
  9. Szia! :) Egyszerűen fantasztikus lett.:D Komolyan mondom egyre jobb részeket írsz, nem mintha eddig ne lett volna jó, de ez egyszerűen..nincs rá megfelelő szó. IMÁDOM! :)) Alig várom már a folytatást! :D Hozd hamar kérlek! :) Puszi: Jenny.<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziiiaa:)
      Köszönöm szépen.
      Egyre jobb?!:OO Ezt örömmel hallom:) Hallom?! Látom :D
      Nagyon köszönöm:)

      Törlés
  10. Fantasztikus♥♥ Imáádom♥♥ Jobbnál jobb részekkel álsz elő :D te Lány egy Isten vagy..komolyan mondom:)♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én meg téged ;)♥
      Egyre jobb?:)) dejóó*-*

      Egy Isten?! ÉÉÉN?:DD hahaa ezt még én sem hittem el:S xdd♥

      Törlés
  11. Ezt nem hiszem el!Hogy tudsz ilyen jól írni,én ezt nem értem.Nagyon jó lett,imádtam.Gyorsan kövit!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök ennek nagyon,hogy te ilyen jónak tartod az írásomat!:)
      Köszönöm♥

      Törlés
  12. te jo eg!!! ez a resz.....istenem nagyon jo lett. Ez most csak kettojukrol szolt es a bimbozo kapcsolatukrol :) aaaaa elvezet volt vegig olvasni :) (najo az osszeset elvezettel olvasom vegig :D) te jo eg! nem tudom leirni...pedig szerintem lesz ennel meg pikansabb resz is :DD magaval ragad az irasod <3 siess xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. OOOOOO nagyon köszönöm*-*.
      Hmm.. majd kiderül milyen "pikáns" lesz, vagy sem :D

      Törlés
  13. Belőlem ezeket váltja ki a blogod:remegés,hidegrázás,libabőr...és ez mind azt jelenti,hogy eszméletlen jó:)Nagyon várom a következő részt.xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úrristeen!:oooooo
      Komolyan mondom neked ilyet még sose mondtak nekem!:ooo *-*
      Nagyon jól esett ez, köszönöm neked!♥

      Törlés
  14. Nagyon jó a blog... pont ma fejeztem be az előző olvasását. Csodálatosan írsz és gyönyörű részek csúsznak ki a kezedből. Remélem még sok ilyen történetet olvashatunk tőled. És várom a kövi részt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gyönyörű? Köszönöm♥!
      Örülök ennek,hogy tetszett az előző blogom:) És,hogy ez is megtetszett!

      Törlés
  15. Nagyon jó lett :)
    Komolyan mondom hülye az akinek nem tetszik...
    Hogy tudsz ilyen tehetséges lenni??? És én mikor leszek végre ilyen?
    Siess a kövivel;) ♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!:$ :DDDD
      Tehetséges? Hát köszönöm,hogy ezt gondolod!♥
      Te is tehetséges vagy, mindenki az:))

      Törlés
  16. Nagyon jó lett!! Siess a kövi résszel!! :D

    VálaszTörlés
  17. Megint nem tudok mit írni, Ezt nem hiszem el. Mondjuk ez neked csak jó :D . Az utolsó két bekezdés hát az...ahh..:) Mi mást is mondhatnék azon kívül, mint, hogy tetszett, és abba ne hagyd a történet írását! :) A zene választás kiváló választás volt.:)♥ Kíváncsi vagyok,hogy még kéreti magát Bella vagy végre megcsókolja Harry-t..:) Remélem az utóbbi lesz..:D Nem is tudtam,hogy Harry Bella nővérével kavart Liam háta mögött.. Ez csúnya dolog volt Harry részéről,de ha úgy nézzük a saját szívünket,nem mi irányítjuk..:) Kíváncsian várom már a folytatást! xoxo :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én már annak is nagyon örülök,hogy egyáltalán elolvastad! És,hogy megtetszett ez a rész is!♥
      Nem áll szándékomban abbahagyni az írást hiszen ezt szeretem csinálni:).
      Örülök,hogy tetszett a zene! Egyik kedvencem és gondoltam ez most passzolna ide.:)
      Igen, ez a "kavarás"azért lehet mert a legelső blogomnál még nem voltál rendszeres olvasóm és ezért nem tudtál róla:) Nem te vagy az egyetlen ezért is feljtettem itt ki megint ezt a részt.

      Törlés
  18. Egyetlen Bi* :)
    Először is elárulom, hogy elolvastam az interjút ;) !
    Most pedig belekezdek a véleményem leírásába..
    Tetszett, ahogy kifejezted Magad - Bells (?) - az elején. Aztán Bella szavai egy picit megrémisztettek, mert teljesen belegondoltam abba, hogy Hazza-nak milyen rosszul eshettek ezek a szavak, viszont ha így volt eltervezve, akkor ennek így kellett lennie! Harry visszapillantása fantasztikus volt! Csak úgy 'faltam' a szavait, miközben felidéztem a ~ Forever Young ~ -os történetnek annak a részét, amikor Harry megcsókolja Babbie-t és hát tudod.. Hiszen te írtad xD Eddig még egyszer sem tudtam elképzelni Harry-t sírni, sőt, még szipogni sem! De te... Te lány, megőrítesz! A tehetséges kezed által leírtak alapján teljesen beleéltem magam a helyzetbe, 'hallottam magam mellett' Hazza halk szipogását. Elérkeztünk a gondolataihoz, ami szintén remekül volt megfogalmazva, s egyben leírva! Gratulálok :D És - bocsi a kezdésért - a göndör szépfiú megmutatta, mennyire szeretné, hogy szíve választottja ott maradjon nála éjszakára.. Hölgyeim és Uraim, ő nem más, mint Harry Styles! túl sok volt a kávé, bocsi.. A végét egyszerűen imádtam! Bella elég bátor volt, hogy megszabadult a pólótól és egy szál francia bugyiban akart elaludni Hazza házában. Merész cselekedet, én mondom :D
    Remélem, hogy megtudjuk, mi volt/lesz még a Styles rezidenciában *perverz mosoly*! Nem si tudnám egy szóval jellemezni a blogod, még a T-Ö-K-É-L-E-T-E-S szavacskával sem, mert ez már annyira fenomenális, hogy nem lehet szavakkal kifejezni! Kíváncsian várom a folytatást, légy jó!
    ui: bocsánat az esetleges hibákért, elgondolkodtató magyarázásokért, de túl vagyok pörögve..
    Csók, Heny ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyetlen Heny∞!:)

      És tetszett az interjú?:D Köszönöm,hogy elolvastad!:)
      Köszönöm ezeket amiket leírtál nekem. És tudod,hogy nem győzöm köszöngetni neked!♥ Ahogyan te is most a kommentedben felidézted a ~ Forever Young ~ -os történetemet így utólag belegondolva én is merengtem rajta!:)

      Nagyon fantasztikus,hogy ezt ÉÉN ÉÉÉÉN tudtam kihozni belőled,hogy sikerült őt elképzelni sírni,szipogni,szomorkodni!:)) *-* És örülök neki,hogy ezt leírtad és megosztottad velem!
      Harry eeeggy csábító :DDD Hahaaaa :D♥
      Bella merész lány ez nem újdonság :D (néha merész..inkább azt mondom xdd)

      Ez tetszett: "Styles rezidenciában *perverz mosoly*" :DDDD
      Megint csak köszönööm♥♥♥♥♥ *---------*

      Nem baj a hiba, fel sem tűnik!:)) Komolyan nem vettem észre őket!:O
      Köszönöm,hogy írtál és ennyire részltesen kifejtetted a gondolataidat!:)
      puszi♥

      Törlés
  19. OMG! Eszméletlen az írásod...már olvastam az előző blogod csak most tudtalak utól érni... Nagyon nagyon tetszik a történet... Nem tudok többet mondani( írni) Wáá najó nem húzom az időd.. Adios eres fenomenal!
    Xxx Besos Elisa

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elolvastad az első blogom? Köszönöm*--*
      Örülök is,hogy ezt a történetet is olvasod!♥

      Törlés